lördag 18 september 2010

Shopping

Stickad tröja - hm - 199kr

Parfym 25ml - Kicks - 195kr

2 Långärmade tröjor - Cubus - 179kr

Sony ericsson W20i - Media Markt - 1490kr


Idag blev de en dag i Birsta.
Köpte nog inte ens hälften av vad jag skulle köpa men men,
mobilen var inte alls planerad men med tanke på att jag hatar den som jag har och den här var så billig så slog jag till.
Jag tycker ju att Sony ericsson är dom bästa mobilerna.
Köpte även nya jogging skor och en speldosa till wii,
för våran har vare trasig nått år nu.
Jag är ändå nöjd med mina köp.
Ska kika efter en spegel oxå
irreterande när man inte ser hela sig när man är van vid de, haha !
Sen ska jag leta en vinterjacka men det hinner jag nog.

Jaja, Ha en trevlig lördag

/M.

1 kommentar:

Dirtyberta sa...

snygg den första tröjan var=)