söndag 18 april 2010

18 april


Sitter och lyssnar på ; Young money - Bedrock.
Bra låt :D
Igår var det kalas hemma hos min faster som fyllde 40 i fredags.
Massa fika vart det.
Jag hade tyvärr inte kameran med mig så jag kunde inte knäppa kort. men de blev massa kakor och gräddtårta och smörgåstårtan som var hur god som helst :D
mumms.
Sen blev de bara tv och chips med pappa.
Idag är de söndag, tråkigt nog.
Vaknade upp i stan hos min far imorse, och då bestämde jag mig för att ta en promenad. Och det blev en runt lillfjärn. Skönt vare, men gud så jobbigt.
Men jag är glad att jag gjorde de.
Härligt väder även fast de blåser kallt.
Sen gick jag fram och tillbaka mellan datan och tv:n, hehe :P
Kom hem till ström vid 16 tiden och då blev de mat.
hemmagjorda biffar med makaroner. mumms :D
Nu tänkte jag ta och kika på andra avenyn som jag inte sett denna vecka.

Inga kommentarer: