onsdag 21 april 2010

21 april

Nu lyssnar jag på ; Train - Hey soul sister.

Hej Hej.
Ja, det verkar som att jag börjar komma igång med bloggandet igen :)
Idag har jag vare på praktiken eller vad man ska kalla de.
Vi är ute i sättna.
Vi börjar att bli klara där snart :)
har bara 5 veckor kvar och då ska allt vara klart.
Längtar tills den dagen kommer.
Orkar inte vara där nå mer.
Men om jag har tur kanske jag får vara här i ström ett tag.
Ska se vad som behöver göra och sen får vi se om jag kan vara där eller inte.

På fredag så ska jag på Riskettan på körskolan.
Ska bli skönt att ha de gjort.
Sen skulle jag behöva leta sommarjobb, om jag inte får de på hiab iår igen.
Men jag vet inte jag.
Kanske ska titta in på arbetsförmedlingen eller nått.
Det känns nästan som att jag är lite sent ute fast jag har tänkt på sommarjobb sen februari.

Hoppas på en tur med bilen oxå.
Men det verkar vara nå fel på däcken så jag vet inte hur de blir.

Inga kommentarer: