måndag 19 april 2010

19 april - birsta

Tesil- 29.50kr
Lagerhaus

skjorta - 79.90 kr
Lindex

Tröja - 150kr
Yria.se
(skickat efter)

Klev upp 5 idag som vanligt då.
Åkte till skolan och gjorde matteprov.
Gick rätt bra faktiskt.
Det blir nog G iaf :D
Sen var det naturkunskap.
Hade inget att göra där för jag var klar med allt.
Så de blev en kort film om atomer.

Efter skolan åkte jag till Birsta och där mötte jag mamma, mormor, morfar och Barbro.
Dom var inne på Ikea och sen gick vi in på Birsta city in på Lagerhaus, Timrå Ik shoppen, Din sko,Öb och Jam jam :D
Sen handlade vi lite på coop innan vi åkte hem med bilen full.
Jag tror nästan att den var för full, för de lät som att den slog i marken xD
hehe.

Snart ska jag testa mitt nya té som jag köpte idag.
Ananas och passionfrukt.
Det luktar gott så vi får väl se.

Men först ; 3OH!3 - Starstrukk

Inga kommentarer: