tisdag 11 augusti 2009

7 augusti - Hölick

Fredagen var vi till Hölick.
Det var jag, mamma,Urban,Carro, mormor och morfar.
Även Isa (morfars syster) kom dit och var med oss :)
Vi brukar ju alltid vara en dag på hölick annars oxå fast på stranden,
så i år blev de lite annorlunda
Men de var kul.
Vi gick omkring på campingen istället.
Och där har jag inte riktigt vare.
Så de var roligt att se alla stugor
och vad fint dom har gjort med husvagnarna.
Urban och Carro.

Jag

Mamma.
Vi har precis gått omkring och kollat på stugorna.
Det var så fint att jag oxå vill bo där.
Men de var ju hur dyrt som helst.

Bjuder på en till bild på mig


Då var det dax för minigolf.
Det var ju den vi kom för.
Jag var dock inte med.
Jag skrev upp hur många slag dom slog.
Och självklart var de ju Urban som vann
Och Carro var sitt vanliga "jag"
Vråltokig för att hon inte vann.
Carro
på första banan.

Även Urban på första banan.

Morfar på bana 5(?) kanske xD


Sen när vi hade spelat klart så gick vi en sväng till.
Ner till restuarangen (stavning?).
Oj, vilken fin utsikt de var där.
Hade ju gärna äte där oxå men de var ju lite för dyrt för min del.
Mamma och Isa.

Som sagt fin utsikt.


Mamma står och kikar ut till havet.
Hade kunnat stannat där hur länge som helst.
Och tur med vädret hade vi ju oxå :)

Inga kommentarer: