torsdag 27 augusti 2009

Måndag 24 augusti

Idag åkte man med 8 bussen från ström då.
Gick och strosade på stan innan man skulle åka till stockholm kl 10.
Det kändes som att bussresan gick ganska snabbt ändå.
Jag mådde inte så bra när vi kom fram.
Jag tror att de var för att jag inte drack så mkt vatten på bussen.
Så när vi kom in i båten och fick komma in i hytterna 17.30 så gick jag och vila en stund.
Medans mamma och dom gick för att leta någonstans att käka.
mamma sitter och väntar på att få gå till hytten.
Det blev så att vi åt på de dyraste stället för de var fullt överallt.
Men det är ju godast där med så.
Alla tog stekt lax med färsk potatis och basilikasås
mumma!


Efterrätt blev det oxå för min och mammas del.
Jordgubbar med vaniljglass och grädde :)


Visst ser de ut som att vi bara äter? xD
Men de gjorde vi faktiskt inte.
Det blev bara så att man knäppte kort då.
haha.
Men efter maten så gick vi upp till spaat för att jag skulle få min
efterlängtade ansiktbehandling.
Så medans jag var där inne så satt dom andra ute och drack hälsodrinkar.

jag efter behandlingen, och efter jag har sminkat mig.
Det var helt underbart ju.
Har ni inte vare på ansiktbehandling så rekomenderar jag det verkligen.
Redo för en ute kväll trots att jag kände mig helt seg och trött.


Kicki Danielsson stod för umderhållningen den kvällen.
Men de var så fullt där hon uppträdde så vi som inte fick plast satt i rummet bredvid.
och de gick ju de med även om man varken såg eller hörde Kicki xD
När kl närmade sig 00.00 så gick jag och gjorde mig redo för natten.
och strax därefter kom mamma och Carro.








Inga kommentarer: