torsdag 27 augusti 2009

Tisdag 25 augusti

Vaknade strax före 9 tror jag de var.
Och då var det bara att kliva upp och äta frukost innan man skulle äta lunchbuffé
kl 12.
Vi gick först ner till fiket eller vad man ska kalla de,
där åt vi yoghurt.
Men sen tyckte jag att jag vi skulle gå upp till spaat,
eftersom jag inte fick nån hälsodrink igår ^^
Så vi kan säga att detta blev vår frukost.
Hälsodrink med fruktfat.
Första gången jag åt björnbär oxå.
Dom smakar som rödavinbär tycker jag.
mumms.
Min drink hette nått konstigt och så fick jag en shot med alger och apelsinjuice,
de var gott faktiskt :)

Visst ser de smaskens ut ? ;)


Vi gick sen på tax-freen och kollade lite :)
Vi köpte lite godis och och två flasker till fredik i present.
jag tror inte att han läser min blogg men ni får vänta tills på lördag ändå ^^
Jag köpte två små flaskor för 20kr
(bilden)
Jag köpte oxå en väska.
Den får väl ett eget inlägg sen xP haha!

Redo för hem färd

Denna gång blev de en hytt med fönster
vilket jag aldrig haft förr
tror jag xD
Men de var mysigt.
Och tur med vädret hade vi ju oxå.
Visst är de fint?
Innan vi började packa och skulle bege oss av båten.
Så gick vi in i spelrummet och spelade lite.
Carro körde motorcykel
men de tyckte hon inte var så skoj tror jag.
Så vi gick över till bilarna istället :)
Det var ju hur kul som helst att köra med dom ^^ haha!

Vi åkte iväg med bussen kl 16 och var hemma runt 21.
Jag satt bara och tänkte på att jag skulle upp kl 5 dagen efter.
Men det var ju en lyckad resa iaf :)

Inga kommentarer: