måndag 31 augusti 2009

Måndag 31 augusti

Jo, men nu är man hemma igen.
Första riktiga dagen i skolan gick bra tycker jag :)
Och jag diggar vårat schema verkligen.
Måndag: 8.50 -13.30 (?) ungefär
Tisdag: 10.30 - 15.15
Det jobbiga blir väl att man måste vänta på bussen
men den tiden har jag bestämt att jag ska jobba med matten eller nått annat som jag är efter i.
Matten ligger jag lååååångt efter och de känns inte som att jag tar mig nånstans.
Men som tur är så ska vår lärare fixa de :)
Jag säger de till mig nu (och ni måste påminna mig)
I år ska jag verkligen få mer än G
i dom flesta ämnena.

Nu ska jag ta mig en ipren, även fast jag vet att de inte hjälper mot min huvudvärk men jag måste försöka. jag mår så dåligt, jag blir på så dåligt humör.
men nu är möglet borta ut mitt fönster så vi får se om de var de som var orsaken.

Good night

Inga kommentarer: