onsdag 6 januari 2010

7 Januari

Det verkar som att de blir ett inlägg i veckan här xD
Och ja, jag håller med om att jag är väldigt kass på att skriva blogg.
Men jag har lixom ingen ork eller nått att skriva om så jag låter bli.
Men nu har jag så svårt att sova så jag slänger väl in ett litet inlägg då.

Jag hoppas att de här året går minst lika fort som förra.
Iaf tills jag har körkort.
Längtar som satan.
hade ju tänkt att jag skulle in på körskolan den här veckan och boka tid för en körlektion,
men de verkar inte bli så.
Får vänta med det tills vardagen börjar igen.

Har även gått och skaffat mig en facebook
och det trodde jag då inte att jag skulle.
Men men..
Jag tycker de verkar lika tråkigt som vilken annan sida som helst.
Fast de kan ju vara för att jag precis har kommit igång.

Jaja, det blev inte så mkt intressant, men ni vet att jag lever iaf :D

Inga kommentarer: