måndag 18 januari 2010

Fredag 15 Januari

jag vaknade strax före 9 och då blev de duscha och fixa till mig för att åka till läkaren.
Där hände de inte så mkt, dom tog ännu mer prover så jag hoppas dom hittar nått denna gång. Sen bar de av till Hudik för att köra lite :)
Det blev en lite längre körlektion oxå, och inte skadar de mig, bara bra de :).
Sen åkte jag ner på stan en sväng och sen hem till min far.
Blev lite städa och fixade mig lite där.
Åkte ner på stan och träffade Virre och Ela. Skojj skojj.
Kvällen var kul till en början :)
Satt och pratade och spelade Sanning och konsekvens - elaka versionen.
Pinsamt xD
Synd att jag inte har nå roliga bilder på de.
Sen kom de lite för mycket och de blev lite strul och så.
Även att Virre måsta åka hem, tråkigt nog.
Annars skulle hon sova hos mig.
Men de får vi ta en annan dag/kväll.
Tack alla som var med den kvällen ( som jag kände xD )

1 kommentar:

Victoria sa...

Självklart ska vi ta det en annan dag :) och snart <3