måndag 18 januari 2010

måndag 18 januari

Bild sen fredags

Nu är man tillbaka i skolan på riktigt känns de som. Nytt schema och nya läxor. Känner mig inte lika efter ändå som jag har gjort tidigare, kan vara för att jag har försökt gjort en del.

Iaf, så hade man sovmorgon idag (och varje måndag framöver) och sen var de idrott, basket var de. Inte så kul, men nästa gång är de fotboll då ska jag försöka lite mer. haha! Sen var engelskaläraren sjuk så då fick vi ha sista lektionen då istället så vi fick sluta tidigare. Skönt. Men imorgon är de låååång dag- börjar 8.50 och slutar 15.45 det betyder att jag kliver upp 5 och är hemma 18. Jobbigt men sant. kanske man har sån tur att nån lärare är sjuk då oxå.

Jaja, men nu ska jag lämna över datorn till min syster så ska jag gå och sova.

Ha de bäst.