tisdag 26 januari 2010

Tisdag 26 januari


Jao, då var de ju det där med bussarna igen då.
Jag blir så trött på dom. Imorse var 30:an sen så då missade jag 29:an fast den brukar vänta, men inte idag. Då fick jag och en till vänta typ 40-45 min på en taxi som X-trafik fixade. okej, tack för de.
Sen skola, visst kanske inte så farligt jobbigt, men de är ju skola så uscha.
Stan en sväng med Virre :D det var skojjs. Vi gick runt och pratade och fikade en sväng, men blä. inte gott fika.
Sen bar de av till körskolan, och där blev de köra omkring för att lära mig växla upp och ner och stanna och sånt :P Det börjar jag kunna nu. Men de där med dragläge är fasen svårt fortfarande. Vill kunna träna hemma (jag vet ett jävla tjat) snart så att de går lite fortare.
Nu sitter jag bara och lyssnar på musik, och är hur trött som helst.
Det blir nog sängen tidigt för mig ikväll.

Inga kommentarer: