lördag 7 februari 2009

DUKTIGA JAG


Jag måste ju bara säga att jag har vare utan godis nu i 6 dagar :D de är väl kanonbra! Inte ens idag (lördag) har jag äte en godis, inte ens EN! Hur bra är man inte. Och jag menar har jag klarat mig så här långt så ska jag då klara mig några dagar till ^^,
Kanske kommer bli svåras när de är alla hjärtans dag då man vill ha sånna där geléhjärtan. Men vi får se :D Jag känner mig så bra. Och jag måste ju ta tag i träningen oxå.
Jag har heller inte gått på den där grejer som min sjukgymnast sa att jag skulle göra, de är ju lite illa. men de känns ju så dumt och ställa sig där mitt i tv-rummet och "jogga" på xD jaja, vi får se vad han säger. kanske får skäll. haha
jaja, sova är nått som lockar väldigt nu.

2 kommentarer:

Ewa sa...

Tråkigt utan godis!

madelén sa...

nejdå.. jag klarar mig bra ja ! :)