söndag 15 februari 2009

SÖNDAG

Ojoj, nu var de ett tag sen jag skrev ser jag, men de kan vara för att jag inte har orkat riktigt men jag får väl ta igen de nu och berätta om min helg :)


Fredag: Först var de ju skola som vanligt. Engelska, där kollade vi klart på filmen som vi bröjat med. Sen var de Svenska, där började vi med en plansch om antiken. Vi är 4st i min grupp men de är bara jag och thilda som gör nått, lite smått irreterande. Sen var de egentligen meningen att jag skulle ta halv 1 tåget till hudik och möta zara för skulle på nån fest men jag ångrade mig och gick på datakunskapen ändå och de är jag glad för :) Även där bestämde jag mig för att följa med zara på festen ändå även fast jag inte var så taggad. Men de kan jag berätta sen annars blire så mycket här och nu ^^, haha!


Lördag: Alla hjärtans dag. Kom hem runt halv 3 idag. Satte mig vid datan en stund för att kolla om de gick nån bra film på bio men de gjorde de inte tycker jag. Det var meningen att jag och zara skulle gå på bio eller nått sånt. Men eftersom de inte gick nån bra film så måsta vi ju hitta på nått annat men vi kom ju aldrig på nått -.-' Tänkte att vi kanske kunde umgås med ch men då var han och bowlade så de gick inte heller. Istället blev de ingenting. Följade med mamma på kvantum och köpte lite gotta samtidigt som vi skulle lämna fredrik i stan. Efter de blev de melodifestivalen, måste säga att de var bättre låtar denna gång iaf :) Sen efter vi hade kollat på flashpoint så gick jag och la mig.


Söndag: Vaknade runt halv 11 tror jag. Ville ligga kvar en stund till men va fan, tänkte jag och klev upp. Har bara hunne äte frulle nu och sat mig här. Ska väl snart fixa mig lite sen får vi se vad dagen har att erbjuda :D hihi



Ses

Inga kommentarer: