tisdag 17 februari 2009

Hemma

Blev hemma idag, kände att jag inte orkade med verkstaden idag. Åkte ju hem igår pga att jag hade så ont i kroppen, eller ryggen vill säga. Så då tyckte jag att de var lika bra att vara hemma idag. Vi gör ju ändå inget speciellt så jag missar nog inte så mkt.
Iaf har jag inte gjort så mkt idag.. Kollat på lite film och försökt jobba ikapp matten, gjorde även de igår med pappa, kom en bit iaf :) Men har ett par tal kvar innan jag är klar. Vi har prov nsta vecka och jag hoppas att jag klarar de.
Ska till skolan imorron iaf och då ska jag jobba som tusan har jag bestämt ^^ haha! Även att jag ska till sjukgymnasten imorron efter skolan och då får vi se vad som är fel i ryggen.. kanske bara de att jag har legat knasigt.

Nu sitter jag och väntar på att folket ska komma hem med mat, blir tydligen donken idag :) mumma! Vill ju även se hur syrran har klippt sig, hade en bild på en frisyr på bilddagboken, så vå får se om de blidde så ^^ * nyfiken*

Inga kommentarer: