lördag 21 februari 2009

Melodofestivalen :)


Idag har de vare en skön dag :)

Vaknade vid 9 tiden. Lite tidigt kanske ni tycker men jag kan inte sova hela dagen så jag klev upp då.

Iaf så är jag hos pappa nu och har precis äte tacos :) gott var de. Hella och Max var oxå här. Trevligt var de. Sitter och kollar på melodifestivalen nu men jag tycker inte riktigt att de är nån höjdare, och jag menar varför sjunga på grekiska när de är en SVENSK melodifestival ?! KONSTIGT.. eller helt FEL! Jag gillar iaf låten "i got you" de är min typ av musik, även att jag gillade velvet men hon gick ju inte vidare "/

Sitter även och känner mig såå onyttig med chips och ostkrokar. Men men.. de ska verkligen vara slut på de nu när jag har tage tag i träningen.


Imorron ska mamma komma och hämta mis vid lunchtid och så ska vi åka och träna lite :) längtar.

Inga kommentarer: