söndag 8 februari 2009

SÖNDAG


Då var de söndag igen då. Det har faktiskt inte vare en sånn tråkig söndag som de brukar göra, den har vare rätt lugn :) Jag och mamma var ute och skotta som vanligt eftersom de snöade för fullt både igår och idag. Ganska kul men jobbigt var de ^^,

Och eftersom de hade snöat så mycket visste jag inte om jag hade skjuts till pappa. Men som tur var var urban så snäll att skjutsade mig trots vädret :D

Vet inte om jag sagt de men jag ska ju sova hos pappsen idag för jag ska ju till sjukgymnasten imorron halv 12 och då går de ju ingen buss från ström så de var lättare att sova här då tänkte jag :) Och tur var väl de för jag har ju lite avsnitt av "kyle XY" att kolla på ^^, Hade nästan glömt bort den serien men jag kom på den häromdagen ^^ Har sett 4 avsnitt sen jag kom hit :) och de är såå bra!

Inga kommentarer: