onsdag 18 februari 2009

Semla


Ja, idag var de skola igen. Det gick ju bra må jag säga ^^ haha! mycket skratt iaf! Åkte hem med 14.20 bussen så jag fick missa engelskan men han sa att de inte gjorde så mkt. Skulle ju till sjukgymnasten idag och de gick bra de. hade inte riktiga kläder så att jag kunde träna men lite blidde de iaf. Ska börja träna där istället för här i ström och de känns mycket bättre. Hoppas att jag kan ta tag i de bara, men de måste jag :)


Efter vi hade vare hos sjukgymnasten så åkte jag, mamma och syrran för att handla. Det blev micromat idag, gotta! Sen köpte vi sånna där semelbröd eller vad man ska säga så då gjorde vi semlor, Snacka om att jag är proppfull nu xD Jag mena jag klickade ju inte dit liiiite grädde heller xD haha! Jag testa även att göra ett fyrkantigt lock ;) vad tycks?
Jaja, nu känner jag att jag måste gå av mig lite av semlan så nu tar jag hunden och mamma på en promenad och sen är de greys :D aha!
Måste bara berätta oxå; IMORRON SKA JAG PÅ RÄTTEGÅNG MED SKOLAN. SPÄNNANDE!

Inga kommentarer: