tisdag 24 februari 2009

Träna

Idag bestämde jag mig för att vara hemma. Vi har ju verkstad på måndagar och tisdagar och jag seriöst börjar tycka mindre och mindre om de, vet inte varför. Förut tyckte jag verkstad var de roligaste men inte längre.. konstigt nog.
Hittills har jag hunne med att äta frukost, tvättat håret (så slipper jag de ikväll) och packa väskan. Ska åka in med kvart i 4 bussen in till stan idag och träna. Hoppas att de går bra idag.. var ju och tränade i söndags med men jag kände mig inte så peppad då. Men de blir väl roligare och roligare hoppas jag :D

Det känns skönt att de är den sista veckan nu och sen har man lov en stund :D Har vissligen inget planerat men jag hoppas att de händer nått kul iaf. Det ända jag vet att jag ska göra de är att verkligen städa mitt rum, men de är kanske inte så kul. Men de behövs.

jaja, nu ska jag sätta mig med lite matte. Har matteprov på torsdag som jag hade tänkt att klara :) önska mig lycka till, de lär jag behöva xD

Inga kommentarer: