måndag 2 februari 2009

ingen buss?

Imorse vaknade jag 5.10. Och för ovanlighetens skull så vaknade jag av mobilen (larmet) de är vääääldigt sällan jag gör de, men de var skönt. Sov så länge jag kunna. Klev upp och gjorde mig iordning. Såg att de var -16 grader ute. Fyyy vad kallt! Var klar lagom tills jag skulle gå annars är jag alltid klar långt före, jobbigt de. Gick till bussen 5.50 ungefär.
Jag stod där och väntade och väntade och väntade.. När kl var strax efter kvart över 6 så bestämde jag mig att gå hem, ingen idé att stå längre och frysa ihjäl.
Då gick jag hem och la mig igen, somnade om i några minuter, vaknade igen kvart i 8 nästan. Så då var de bara att fixa om sig igen ( eller håret iaf så att man inte ser nyvaken) och åka med den senare bussen till sundsvall.

Väl i sundsvall så tapetserade jag en vägg men sen så hände de inte så mycket mer, var ju nästan direkt lunch, Lax med sås och potatis, hur mumma som helst :) Efter lunch var affe borta igen och då orkade vi inte göra nå mer, så jag och thilda satt och tönta oss i omklädningsrummet xP

Kom hem vid 4 och sen dess har de inte hänt så mkt. ska snart ut och gå och kanske göra några sit-ups om jag orkar ( ska ju göra de, sa sjukgymnasten).

Inga kommentarer: