söndag 15 februari 2009

Fest ??



Ja, som sagt var jag ju på "fest" i fredags. Jag kom hem vid 16 tiden från skolan och då gick jag ut med hunden och sen duschade jag och fixade mig lite. Åt en kycklingsallad innan jag gick till zara för att sminka mig och fixa håret :) Vi åkte till harmånger före 19 för att vi tänkte köpa kalashattar men de fanns inga på ica :( synd de ^^, Iaf kom bussen 19.40 så då åkte vi ner till sundsvall där "festen" var. Hoppade av på navet sen kom Henke och Fredrik, som dom hette, och hämtade oss :) Roligt folk de där.

Åkte till Fredrik som bodde på Alnö och där skulle "festen" hålla till.

Vet inte riktigt vad jag ska säga. Vi var 7 personer hela kvällen -.-' vilken jävla fest, eller hur? Jag kan ju säga att jag hade de inte så kul. För de första så kände jag typ inte en jävel och för de andra hittade vi inte nånstans att sova först. Men som tur var så fick vi sova hos Henke. KL 4 på morgonen gick vi och la oss (jag och zara i hans rum och hans själv på soffan). Vaknade runt 10 och försökte få tag på henke (vi vågade inte gå ut till han för hans mamma satt där) men han svarade aldrig och vi hade tänkt att åka vid 11 tiden för att hinna äta innan bussen kom kl 13. Strax efter 11 så orkade jag inte vänta nå mer för jag behövde verkligen gå på toa så jag gick ut ur rummet och på toa, då vaknade han. haha!

Han skjutsade oss på max där vi oxå åt :D gott som fan kan jag lova!

Inga kommentarer: