lördag 7 februari 2009

Här igen!

Jag vet att jag inte har skrive på ett tag nu, men de har inte direkt hänt så mkt heller så jag har inte orkat skriva.


Vi kan väl börja med torsdagen då, hände inte alls mkt, var i skolan bara och sen hem. Kollade på Bolt iaf och den var ju hur bra som helst :D Dom är så söta allihopa.


Fredag; då blev de skola igen :) hade engelska och sv, de vart inte så mycket jobba skönt var ju de :) Slutade 11.30 och då skynde jag och thilda oss ner på stan och köpte en varsin sallad och sen till tåget.
När vi kom till hudiksvall så gick jag till bussen och åkte till pappa. Där var de massa musik som spelades ^^ hihi!
Vid 4 kom mamma och hämtade mig. När vi kom hem så funderarde vi ut vad vi skulle käka och de blev tacos, som mamma har vare sugen på så länge.
Strax efter maten så gick jag och mamma ut med hunden på långpromenad och fasen vilket väder de var. Nu är snöstormen nära som alla pratar om ^^ haha!
När jag kom in så gick jag och kollade på film "snow buddies" söta små hundar ;).


Lördag; Hittills har jag hunne med att äta frulle, och sen vart de ut att skotta lite :) När jag kom in så duschade jag och nu sitter jag här. Sen får vi se vad som händer under dagen :)


ses <3

Inga kommentarer: