lördag 3 januari 2009

3 Januari

Idag vaknade jag ganska sent, skönt att sova ut för en dag ^^, fixade mig och hoppades på att nått skulle hända :D Satt och kollade på tv när karolina hörde av sig, de var inte igår :) hehe! Hon tyckte att jag, hon och kimmen skulle hitta på nått vilket jag tyckte lät mycket bra. Hon skulle bara ut med hunden sen så. medans hjälpte jag mamma med en ny blogg.

Jag gick och mötte karolina och kim vid 4 tiden eller nått, kallt som fan kan jag lova. Vi gick hem till mig och kollade på film, "Love Guru" den var sevärd tycker jag. Efter filmen gick jag ner och åt en jättegod sallad mamma och urban hade gjort (jag kom på ingredienserna) med vitlöksbröd. Då åkte Karolina och kim hem, eftersom carro oxå skulle äta.

Efter maten blev de kolla på "College road trip" med mamma och urban. mycket bra film måste jag säga :D
Nu sitter jag och äter gotta och kollar på Flashpoint.

Inga kommentarer: