söndag 25 januari 2009


Vaknade först halv 9 idag, hörde att mamma och izor klivde upp ^^, men jag kände att jag inte orkade gå upp då så jag låg och drog mig till 10 ungefär. Då gick jag upp och åt frulle, såg även att mor var ute och skotta i de fina vinter vädret så jag gick upp och klädde på mig sen gick jag ut och hjälpte till :D
Alltid roligt att vara ute när de snöar tycker jag :D de är så mysigt ^^ hihi!
När vi var klara så gick vi in och duschade (inte sammtidigt såklart xD) sen har de inte hänt så mkt mer.
Föröker att bränna över mina filmer på dvd men jag vet inte hur man gör. de funkar ju inte -.-' Nån som vet och kan hjälpa mig? :D
Aja, Nu ska jag hänka med mamma ut i skogen med hunden :D tänkte knäppa lite kort så ni får se mitt fina vinterland :D haha!
Ses<3

Inga kommentarer: