tisdag 20 januari 2009

SJUK

Mmm..jag hade verkligen bestlutsångest igår om jag skulle åka till skolan eller inte. Jag skulle ju verkligen behöva göra klart min vägg tills på lördag (när de är öppet hus) men de verkar inte så.
När jag vaknade imorse först kl 5 kände jag mig inte alls bra så jag tänkte jag tar nog den andra bussen ändå. Men nej då, fan vilken huvudvärk jag hade när jag vaknade då. Slängde i mig en alvedon och hoppades att de skulle gå över. Jag somnade om iaf och vaknade nu strax före 9 och har fortfarande huvudvärk -.- jobbigt!
Mamma berättade att jag äntligen har fått en tid hos en sjukgymnast så nu hoppas jag att jag ska få reda på varför jag har så ont i kroppen hela tiden.Hoppas bara att har hunne frisknat till tills dess men de tror jag nog.

Nu ska jag nog vila lite till om de går, kunde inte somna om nyss men jag orkar inte vara uppe. Varje gång jag hostar så känns de som att de är nån som står och slipar med sandpapper i halsen och jag blir alldeles slut.

Ha de bäst så länge.

Inga kommentarer: