söndag 4 januari 2009

Första söndagen på detta år !

Ganska seg dag idag, men den har vare helt ok. Har mest legat framför tv och kollat på olika filmer, sånna dagar behövs ju de med. Snart är de dax för skola oxå, jag ser inte direkt fram emot de men då finns de iaf nått att göra på dagarna, så de är ju ett plus, men de är så jävla drygt att åka fram och tillbaka varje dag, men vad gör man inte. Hoppas bara att ekonomin går uppåt snart så man kan börja leta efter nått eget, de hade inte vare helt fel.
Idag fick jag äran att laga mat :D Pannkaka <3 första gången och de gick riktigt bra måste jag säga ^^ haha! Visst några blev väl kanske inte helt perfekt men man ska ju ändå äta upp dom så vad är vitsen med de xD haha!

Efter maten blev de film (igen) med mamma och urban, eller mest mamma urban satt och sov hela tiden nästan xD Vi kollade på Batman nånting. Den var bra den, kanske inte den bästa men den var allt nära ^^, med de vart de jordnötsringar och bilar, helt perfekt :)
Efter filmen blev de Bones med mamma de är hur bra som helst, gillar sånna serier starkt. Det har precis tage slut och jag funderar på om jag ska se på en till film eller om jag ska lägga mig. måste ju ställa om mig lite nu när de är snart skola.


Funderar även på om jag ska börja ut och gå igen, de är ju så skönt med friskluft och få röra sig lite. men de har ju blive så himla kallt nu på dom senaste dagarna.. Vi får väl se hur de blir, annara blir de nog att jag tränar inne ^^


trevlig fortsättning ;)

Inga kommentarer: