onsdag 28 januari 2009

bara blaj


Ja, då sitter jag här igen och har ingenting för mig. De blir väl sova snart, de är så skönt de :) i love it!

Sitter och alla tankar och funderingar flyger omkring^^,

Skulle vilja vara en sånn som skriver många inlägg på en dag men jag har ju inget att skriva om så de blir lite svårt, men ibland så kommer jag ju på nått :) och då är de bra. Man vill ju att läsarna ska ha nått att läsa förståss, hehe.

Funderar även vad jag ska göra med mitt hår. Ser att många fixar sitt hår nu och då blir jag oxå sugen. Men jag vet inte hur, klippa mig ska jag, men jag vill ju ha långt igen så de blir nog bara topparna. Vill ju även färga eller slinga, men jag vet inte om jag vågar göra de i nån annan färg. Jag trivs ju så bra i blont. Men jag skulle vilja blonda mer och sen göra nå typ brun/röda slinger eller nått. men jag måste ju ha pengar oxå.

Bara en tanke lixom.


Och sen har vi de där med stilen igen. jag vill ha hjälp med de.

Vad tror du att jag skulle passa i för stil?

Ser du mig som en hiphop tjej?

Eller en tjejig tjej ?

Vill ha hjälp så jag vet vad jag ska börja köpa in :)


Jaja, natti natti

Inga kommentarer: