måndag 5 januari 2009

.

Jaa, då var de en ny vecka oxå. Hände allt för lite idag, hade tänkt att åka in till stan men jag ångrade mig för att jag bestämde mig för att sprara lite pengar ^^, Tänkte även gå ut och gå en sväng men de sket jag i, ska kanske göra de ikväll eller imorron, ska verkligen försöka. Jag har iaf klarat mig från godis hittils får väl se hur länge till jag klarar de ^^ haha! Även att vi har äte god mat flera dagarna ett stort plus på de, sallad, kyckling i sötsur sås, pannakaka, donken :D Hoppas att få kina-mat snart oxå som mamma har lovat mig nu i några veckor :P
Sen skulle jag vilja hitta på nått med nån, ut och äta eller nått sånt kul, nån som känner sig träffad? ;)

Vi kommer oxå allt närmare skolstarten som jag hade kunnat klarat mig utan, men men.. de ända bra med skolan är ju att man får måla, love it <3 haha. just de, även att jag snart ska få måla hemma hos min moster :D få se när de blir, och jag vill bara säga att jag är inget proffs (än) så ni får räkna med lite färg överallt xD haha!

Inga kommentarer: