lördag 10 januari 2009

LÖRDAG

Hittills hade de inte hänt så mkt idag. Har bara fixat mig lite och så ^^, Har även nyss sett en film, ganska bra var den :D Fool´s Gold tror jag den hette :P jag gillar han som är med i den, matthew eller nått. Även kate hudson är med och hon är ju bra :D
Jag sa ju förut att jag och carro skulle hitta på en massa saker idag, men de blev bara bio. För carro skulle till bollnäs och kolla på en hund :D hihi! Men bara bio är ju bra de med :) Vi ska se Australia, den verkar ju väldigt bra tycker jag. Men jag hade oxå vilja sett Changeling, med Angelina Jolie. Men de kan man ju ta en annan dag :)
Nån som vill gå med mig? :)

jaja, nu ska jag fortsätta fixa mig lite.

Btw; jag har även fått mina skor som jag skickade efter häromdagen :D dom är jättesnygga, tycker jag ^^
Lägger in en bild sen

Inga kommentarer: