fredag 23 januari 2009

Äntligen helg :)

Fredag idag då skönt, fast egentligen inte så stor skillnad för mig denna vecka ^^.






Var ju hos sjukgymnasten idag, de gick ju bra tycker jag. Var väl lite obehagligt men jag antar att de är så första gångerna. Han sa iaf att jag hade en bra rygg och hittade inge större fel, visst han sa att jag var lite sne, lutar mer åt höger men alla kan ju inte vara rak xD Felet var som jag hade trott, måste träna lite mer.Och då menar jag träna eftersom jag ska bli målare så gäller de att jag har stark kropp, vilket jag tydligen inte har då. Så nu måste jag försöka träna allt, armar, ben, axlar och rygg. Blir ju extra jobbigt för mig för att jag är kort och måste springa upp och ner på stege och så ^^. Fick även en ny tid så han ska se hur jag tränar och se till att jag tränar rätt :) Sen måste jag börja med det oxå.




Efteråt kände jag att jag inte ville åka hem, vad ska jag göra där lixom? Så jag hängde med mamma på jobbet och hjälpte henne lite. Är väl inte de roligaste kanske men va fan. Vi slutade typ vid halv 3 eller nått och då gick vi på jambo och käka macka :D mumms. Testade greken som ida och rachel käkade på förr, den var hur god som helst, ett stort + på de :D


Sen gick vi till hemköp för att köpa helgens godis :) Där träffade vi barbro och helena som väntade på morfar som skulle skjutsa hem dom. Medans vi stod där och väntade och prata med dom så träffade vi världens sötaste hund, de var hur gullig som helst och pytteliten då menar jag LITEN. Sånn skulle man ha.




Var in på åhléns medans vi väntade på att kl skulle bli 4, där mötte jag eva-lotta (lärare på IV) längesen man träffa henne, snart ett år sen. Fan vad tiden går fort asså jag fattar inte :o Måste ju verkligen åka dit och hälsa på dom. jag saknar IV nå otroligt. Tror att de var den bästa skola jag gått på, alla kände alla och man hade alltid kul. vill tillbaka <3



aja, har precis äte thaimat och de var massa gott och nu ska jag ta och göra inte så mkt. Ska snart sova antar, blir till att kliva upp rätt tidigt imorron.




Pusshej trevlig helg!

Inga kommentarer: