tisdag 6 januari 2009

Tisdag :)


idag tänkte jag att jag skulle vakna tidigare och försöka få tillbaka min vanliga period, då jag vaknar vid 10 tiden, de gick väldigt bra men jag kände att jag verkligen inte ville kliva upp men jag tvingade mig till de och de gick ju bra. jag åt frulle och sen fixade mig lite. Mesta dels av dagen har jag spenderat framför datan med film "step up 2" mycket bra film må jag säga, gillar killen som är med där :) haha!


När filmen var slut kom mamma och syrran hem och vi började med maten, pizza :) massa gott var de, åt 2 bitar.




Nu vet jag inte vad jag ska hitta på, om jag ska ta en sväng med hunden, skönt att komma ut en sväng :)






Sen är de ju en teater på tv ikväll med Eva Rydberg, har beslutsångest om jag ska se de eller om jag ska göra de på lördag när de är repris, ska ju faktiskt upp kl 5 imorron,skola du vet. Vill inte!










Inga kommentarer: