måndag 26 januari 2009

Ny vecka- måndag

jaa, idag var de tillbaka till skolan efter en sjuk vecka. Det var inte de lättaste att kliva upp imorse kan jag lova, men de gick.Jag drömde att jag somnade strax före 4 och när jag vaknade 5 så kändes det precis som de oxå, men de gick över efter lunch och tur var väl de.


Skolan:Hände inte så mkt i skolan idag. var väl som en vanlig måndag bara. Vara i verkstaden och tapetsera. Tycker att jag är rätt duktig faktiskt om jag får säga de själv. haha :D Så till sommaren kan jag måla och tapetser åt er som vill :) i just love it. Iaf då kan jag ju säga att jag skar mig två ggr på tapetkniven (klantskalle) först på pekfingret, men då började jag inte blöda iaf och sen på långfingret, men blödde jag. Jag var ju så klantig att jag skulle hjälpa till med andra handen för att skära riktigt men inte tänkte jag på att de inte fanns nå skydd på e xD så efter de gick de inte nå bra att tapetsera så då blev de bara blaj. Får hoppas att det blir bättre imorron :)


Hemma: Kom hem strax före 4 och då tog jag hunden ut i skogen så att han skulle få springa av sig lite, men jag gick inge långt för de började bli mörk. Don't like. När vi kom in igen så gick jag upp och duschade av izor alla snöbollar som fastnat på hans tassar. När han blir blöt så blir han som en tok och springer som en crazy-dog överallt xD haha! roligt.


Mat:Idag fick jag välja mat och jag var sugen på stuvade makaroner ,till det valde jag biffar. Gotta! :D Var även på affären och köpte en chokladkaka som jag ska trycka i mig sen :) Och då kanske du tänker "i början på veckan?" och då svarar jag "yes, jag känner för de nu" haha!


Det var typ allt, får se om jag kommer på nå mer sen :D ska nog gå ner och hämta den där chokladen nu. haha

1 kommentar:

Ewa sa...

Ja du kan ge dig på att du får måla och tapetsera här:-)