lördag 17 januari 2009

LÖRDAG

Det är så skönt med lördagar tycker jag :) man kan verkligen ligga och sova eller dra sig hur länge som helst (: Idag vaknade jag först kl kvart i 10 men jag låg och somna om och vakna och somna om till strax efter elva, skönt men hade så jävla ont i skallen när jag vakna -.- uscha! men de gick över när jag hade piggnat till lite, tur va väl de. Klev upp och åt frukost (salladen som blev kvar i går) sen satte jag mig vid datan en stund innan jag gick och duscha !
Fixade mig lite och följde med mamma och ewa till stan och kollade lite :) Mest bara för att ha nått att göra men de var kul.
Efter stan åkte vi hem till Ewa igen och fikade lite, hämta Carro som vi hade lämnat av oxå.
När vi kom hem igen så gjorde jag inte alls mkt, satt vid datan en stund sen satte jag mig och kolla på film "50 first dates" den filmen gillar jag verkligen! Har precis äte nu, pizza vart de. Det var ju lite dumt, sallad igår, bra, pizza idag, dåligt xD men sånt är livet. Sitter och äter lite godis nu medans jag väntar på mamma som hämtar tvätt, ska gå långtpromenix med henne och hunden. Sen blir det säkert TV

Hoppas ni har haft en bra dag :)

Inga kommentarer: