fredag 30 januari 2009

Fredag!

Idag var man ledig från skolan, skulle ju till sjukgymnasten så att han fick visa mig hur jag skulle träna. Måste verkligen börja med de känner jag. Det gick jättebra där, jag och mamma gick på jambo och käkade macka när jag var klar där :) Sen skjutsade hon hem mig till pappa, och där hände de inte så mycket man man fick iaf se mer ghost whisperer, så braa! Fast de har blivit dåligare sen Jim dog -.- mindre bra. Iaf såg vi även en film "Hit and run" tror jag den hette, helt psycko (stavning?). Han gjorde även en jättegod hamburgare åt oss, med ost, bacon och ägg :D mumms var de!

Mamma och urban hämtade mig när dom slutade jobba, vid 4, då åkte vi hem och gjorde matlista. Det var mamma och jag som åkte och handlade. Maten idag; Sallad :D så gott! Har precis äte nu och ska snart ut på promenad som vanligt.
Ikväll vet jag inte om de blir film "mirrors" eller om de blir bara tv.

ses, ha en trevlig helg :D

Inga kommentarer: