torsdag 29 januari 2009

Torsdag

Orkar tyvärr inte skriva en massa idag. Men jag kan ju säga att jag har vare i skolan som vanligt. Hade fotboll och styrka på idrotten och det gick väl an. Fast jag och Thilda spelade mest pingis och de fick vi ju oxå :) Efter idrotten var de lunch och eftersom vi ändå var på stan så gick vi på Donken och käkade. Och jag hade väldans tur idag, jag hittade 170kr i plånkan som jag inte ens visste att jag hade :D glad jag blidde. Sen var de matte och sammhälle och sist svenska.
Har precis komme hem typ och nyss äte :)

Imorron är man ledig från skolan, ska ju till sjukgymnasten igen :D och efter de har jag bestämt träff med rachel :D ska gå på Jambo och käka macka :D mums! Får jag tid över så ska jag dra till pappa och se om han kan hjälpa mig med en sak :D

ha de bäst <3

Inga kommentarer: