onsdag 14 januari 2009

Onsdag

Uscha, idag var de långdag. Gick till Strax efter 3 men jag måste ju vänta så himla länge på min buss hem som går halv 5, så de var bara att sitta på skolan en stund att vänta för ute i kylan tänker man ju inte stå när de är kallt och snöar en massa. Det var ovanligt lite folk på bussen tyckte jag och de var ju skönt, då får man lite vila :)

När jag kom hem vid 6 tiden så gick jag och mammsen ut och knata en sväng :) de tog ungefär 40 minuter. Jag är så glad att jag har börjat rör på mig igen :) Var väldigt hungrig när jag kom in så jag ställde mig och gjorde nudlar, mumma, de är jag bäst på. Idag blev dom extra goda, vet inte varför, men de var dom :D Skulle kunna göra lite mer men de tror jag inte jag orkar.
Det blir nog ost och kex lite senare ikväll ;) gottans!

Imorron är man ledig oxå :D skönt. Men de blir nog lite plugg ändå. Sofia tyckte att vi skulle göra instuderingsfrågorna, så de är väl bara att försöka sig på dom då. Sen har jag ju läsloggen oxå, men de hinner jag nog göra en annan dag :) måste ju få lite ledig oxå.



Händer i helgen då?
Skulle vilja gå på G-festen, men de kommer nog att bli, åka till virre och ha mys istället med film och massa gotta ;) wiii!

Nu ska jag kanske se om de är nått på tv eller så. Annars ska jag nog bara sitta här och fördriva tiden ;)

Inga kommentarer: