torsdag 15 januari 2009

Torsdag

Jaa, idag har man vare ledig, och de var skönt. har dock inte gjort så mkt, men de är väl de lediga dagar är till för xP Har tage det lugnt och pluggat lite, gick inte så bra, men jag har ju en vecka på mig så :) Lagade mat idag, de blev pannkakor för de är ju bara jag som kan göra de så bra här hemma *stolt* haha! Har precis äte nu och ska sitta vid datan en sväng:)

Ska kolla på Ghost whisperer snart som börjar 20.00 de är ju så braa!

Blidde inge virre imorron :( Hon skulle åka till sin mamma i övik och sen har hon praktik i flera veckor, ända till vecka 18. Hur ska jag klara mig? xP Så då får se vad som kommer hända imorron, om jag bara är hemma eller om jag ska in till stan och gå på g-festen med Carro. Det skulle ha vare kul, men som sagt, vi får se.

Ha de så bra, så ses vi imorron.

Inga kommentarer: