lördag 24 januari 2009

Sundsvall

Idag blev till att kliva upp tidigt (8.30) för vi skulle med Carro till tandläkarn och efter de skulle vi till sundsvall och kolla på min skola, där hände de inte så mkt kan jag säga. Men visst var de kul att visa mamma och dom hur de såg ut nu när vi har flyttat :D Passade även på att kolla in där hudteraputerna håller till, där var de ju hur mysigt som helst :). Gick omkring en sväng inne där bara sen åkte vi ner på Claes ohlson och köpte lite små plock. Efter de åkte vi på max och käkade innan vi åkte hem.
Det vart inge shopping idag och de gör visserligen inget, var ändå inte så sugen på shopping idag.


Nu sitter jag här och äter lite godis och ska kanske kika på film snart om jag ska orkar vill säga. känner mig så trött och ändå är kl bara kvart över 6. jag tycker de känns som att den är typ 9 eller nått xD knasigt.

Inga kommentarer: