fredag 16 januari 2009

Fredag!

Äntligen fredag idag :) skönt att veckorna går så fort nu. Då kanske de är sommar närsomhelst ^^ hehe!
Vad har hänt idag då? - Engelska först, läste bok och körde nån typ av hängagubbe xP ganska kul faktiskt. Sen var de sv, då satt vi och kolla på Troja.. hade faktiskt inte sett den tidigare. Birgitta kom oxå in och sa att matten var inställd så vi slutade 11.50 ungefär. skönt fast ändå inte..fick ju vänta ett tag innan bussen gick så jag och thilda satt i soffan på skolan och bara satt.

Åkte hem och gjorde ingenting -.- hade velat till g-festen, men va fan man kan ju inte gå själv, så de vart inge :/ Men istället gjorde vi här hemma en massa god sallad med fetaost,kräfter,räkor,bacon,ost och ananas och självklart gurka tomat och sallad ^^ :)

Har precis vare ute och gått med mamma och hunden oxå, fy fan vad kallt de är idag, nu var de bara 9 men imorse -17 ;o! Det var en på skolan som sa att dom hade haft uppåt -30 oxå :O fyyy säger jag bara, då hade jag då inte klive utanför dörren kan jag lova.

Jaja, nu ska jag kolla på en ny serie som börjar på 4, vi får se om den är bra eller inte ^^,
God natt och trevlig helg!

Inga kommentarer: