tisdag 6 januari 2009

...

Blää, vad jag har ont i skallen nu! Jag tror att jag har sutte vid datan för länge idag, ska nog ta och gå med hunden nu och sen ta en lång dusch innan "nånting nånting i ramlösa" börjar. Jag hoppas att den är bra, men de skulle jag nog tro, jag brukar gilla sånna där teater. Skulle vilja åka och se en irl nångång, men de läre säkert aldrig hända -.-

Vill även börja planera inför sommaren annars kommer de inte hända så mkt, hoppas på att få åka på Voice 09 iår med virre, hoppas hoppas hoppas :D

Även att jag och min efterlängtade caroline ska ha en dag för oss på lördag med bio och middag :D bli kanske även åka skriskor, de känns som de var års sen, men de ska nog gå ändå haha.

Nån annan som vill hitta på nått nån dag ? ;) bara att höra av sig :P

Aja, nu läre jag gå innan huvudet expolderar.

ha de bäst, pusshje <3

Inga kommentarer: