söndag 18 januari 2009

SÖNDAG

Idag är de söndag som säkert alla vet xP haha! Ofta är söndag väldigt tråkig och lugn, visst behöver man de ibland men inte hela tiden -.- !

Har iaf städat lite idag, skulle verkligen behöva plocka bort de mesta av sakerna i mitt rum, men de får bli en annan dag ! En ny spegel vill jag ha oxå, men då måste man ju ha pengar så de får oxå bli en annan dag.



Skulle vilja shoppa en massa nu, är verkligen på de humöret, ska ta och spara lite pengar så man kan åka nånstans och shoppa eller gå på SPA!! fan vad de skulle ha vare skönt, och de behövs verkligen!

Har precis vare ute en sväng med mamma, gick till sågtäcken och tillbaka, de är verkligen skönt att gå en sväng (jag vet att jag säger de tusen gånger, men de är ju de). Nu känner jag mig helt slut i kroppen och trött är jag. får se om jag lägger mig framför tv eller om jag kanske laddar ner en film :) tips?


Ha de bäst <33

Inga kommentarer: