måndag 12 januari 2009

Måndag

Jaa, då var de en ny vecka då. känns ju lite segt, men måndagen är ju snart slut så de går ju fort ändå. Jag menar jag tycker inte att åren brukar gå sähär fort annars, men tänk, nu är vi ju redan inne på 2009 och andra terminen i ettan. Hur bra känns inte de på en skala ^^ :) JÄTTE! Nu gäller de bara att vårterminen går fort så att vi får lite sommar :D de hade inte vare fel kan jag lova.

Ja, skola idag iaf, Fint väder har de vare ute, skönt! Började tapetsera idag :D Lite svårt i början men de var kul och de kommer säkert att bli roligare när man kan de utantill ^^ haha! Jaa, Vi får se om vi fortätter med tapeter imorron eller om de blir till att sätta väv *uscha, de sticks*

Det blidde inte till att ut och gå idag heller, jag blir ju tokig. Glömde tusan bort de, jag satt och tänkte på de på bussen men när jag kom hem flög de ur skallen, och jag tycker inte att de är så skönt gå ut och gå efter maten, får ju håll!

Måste hitta ny musik, den jag har i telefonen nu är så utlyssnade. Tips? :D

pusshej

Inga kommentarer: