tisdag 13 januari 2009

Tisdag


Jaa, nu var tisdagen snart slut oxå ^^ fort de går asså, skönt!

-Men vad har hänt idag då? Skola, fortsatte att tapetsera, kul kul. Det randiga har jag gjort alldeles själv och jag blev jättenöjd :D Jag hade ingen aning om att de var så kul att tapetsera ^^ haha! Men vi har ju bara testat easy up än, men de kan äl inte vara så stor skillnad tycker jag. Så om några veckor kan jag komma och tapetsera åt dig om du vill ;) haha!


Åkte som vanligt med 14.20 bussen hem. När jag kom hem så gick ut och gick en sväng med mammsen, de var jobbigt som tusan men de var skönt när man väl kom in igen. Man känner sig så fräsch tycker jag :) Hoppas på en runda imorron oxå, fast då kommer jag hem kl 6, fast de ska väl gå ändå. Och efter att jag hade duschat Började jag med maten eftersom mamma åkte till harmånger och hämtade urban, Kroketter med Schnitzel, de var hur gott som helst :) hihi


Nu sitter jag mest och fördriver tiden, är sugen på glass, men jag ska verkligen låta bli xP vet inte ens om vi har nått och då blir de ju ännu lättare. hihi


Även att våran tv nere inte funkar -.- Då blire inte mycket sett för min del, men jag har iaf paxat kl 9, för då börjar väl Andra avenyn igen om jag inte minns fel :D wiiie!

1 kommentar:

Ewa sa...

Duktig du:-) vi hör av oss när vi köpt färg:-)