torsdag 22 januari 2009

* torsdag

Känner mig bättre idag. Har iaf ingen feber tror jag. Ont i huvet mest men annars känner jag mig rätt bra. Har vare skönt att vara hemma men visst har de vare tråkigt och de känns att jag har missat en massa men de tar jag igen sen :)

Kom precis på att vi skulle kolla klart på troja den här veckan (i skolan) och jag har inte sett den så då måste jag ladda ner den eller nått, för sen ska vi svara på massa frågor om filmen. Vi fick ett häfte om berättelsen oxå så när vi har sett filmen ska vi jämnföra filmen och berättelsen, om de är nån skillnad. Men de löser sig alltid.


Har mesta dels bara sutte framför tv idag och de känns verkligen. Känner mig slö och har ont i ögonen de är jobbigt som tusan. Efter som jag inte har nån ork och har ont i ögonen så finns de inte så mycket att göra och då blir jag rastlös. Skulle ha haft en jättebra bok att läsa eller nått. Nån som du skulle rekomendera? :D
Mamma kom hem med donken idag, de var gottans. Men inte lika gott som jag hade hoppats på, börjar nog tröttna på de "/ Jag är sugen på pannkaka <3


Imorron är de fredag och då är jag ledig istället för sjuk. Jag ska till sjukgymnasten som jag talade om tidigare i veckan. Hoppas de går bra iaf. Har aldrig vare hos en sånn förr så jag vet inte riktigt hur de går till men jag tar med mig mammsen,hihi. :)


Hoppas även på att de ska bli fint väder på lördag så att vi kan åka till sundsvall :) Mest för att jag vill shoppa lite, skulle vilja börja köpa lite mer kvinnkläder eller vad jag ska säga xD sånna där med högmidja, bälten och sjalar och så skulle jag passa i de tror du ?


Aja, hoppas du lägger till en liten komentar :)

nu ska jag se på ghost whisperer !


Inga kommentarer: