torsdag 8 januari 2009

torsdag

jaa, idag hade man bara två lektioner, ganska drygt. Först på morgonen hade vi idrott, Styrketräning och basket. tråkigt! Nästa vecka ska vi bada, dom vill se ifall vi kan simma antar jag. jag har inte riktigt bestämt om jag ska vara med på de, men de skulle vara kul oxå. vi får se hur de blir :D Sen hade man håltimme från 12 till 14.10, man kände sig inte lite mobbad när man satt där på samma soffa alldeles själv i 2 timmar, men men..vad gör man inte för skolan xD hah!

Imorron är de redan fredag, skönt som tusan :D då blire godis,ÄNTLIGEN! xD haha! Man har bara en lektion så jag vet inte om de är så stor idé att åka dit, har lite besluts ångest för de där. Hur ska jag göra? De kan ju vara bra att vara där men de är ju ändå onödigt tycker jag.Jag har ju ändå svenska grejorna hemma men vi får se vad jag kommer fram till.

Har precis äte spagetti och köttfärssås, mumma!

1 kommentar:

Τρελός του Χωριού sa...

Δεν Ξέρω τι λές ,Αλλά Ωραίο ακούγεται