tisdag 27 januari 2009

En vanlig tisdag



Skola som vanligt, håller fortfarande på med tapetsering som vi nog kommer att hålla på med ett tag. Det blir ganska drygt i längden när man håller på med samma väggar hela tiden. Men de är klart att de är så. Lunchen; Äckligaste jag har äte tror jag, nära på iaf. Kåldolmar uscha,fy och blä. Men hade rätt roligt åt de med thilda xD Dolmen har lämnat sitt bo, ojoj. jag skratta tills jag inte fick nå luft!





Stör mig på min lärare som ALDRIG är där. Han kommer och kollar till oss kanske 2ggr på hela dagen vi är där. Och om man behöver hjälp så måste man leta han och jag lovar att de inte är alltid man hittar honom. Tur att han är så bra annars.




Nu har jag precis äte, strips och korv. inte de godaste men de gick i ändå.

Har ingen aning om vad som händer nu. Ska väl kolla omkring på lite bloggar eller nått. Sen kommer de säkert bli lång promenad med mamma och izor innan AA börjar :D längtas!

Inga kommentarer: