måndag 19 januari 2009

MÅNDAG

Jaa, ny vecka igen. Denna kommer att gå lika fort som alla andra känns de som :) sommaren är nära nu ^^ haha! nästan iaf! Skola idag, hände inget speciellt. Tapetsera bara som vi ska. Efter lunch orkade jag inte byta tillbaka till målar-kläderna (byter till vanliga kläder när jag går till matsalen) så jag gjorde inget efter lunch men jag har ju så lite kvar ändå så de gjorde inget :)


Har haft så himla ont i halsen idag så de var skönt att komma hem. Satte mig vid datan en stund som vanligt och kollade lite, mamma kom hem med mat, French hot dog bröd och krov :D gotta ! Efter de gjorde jag inget. Jag och mamma gick en sväng, började gå kl 19 och kom hem 19.40 då hämtade vi hunden och gick igen till 20.11 ^^ fy fan vad jag är slut nu och jag kan ju lova att halsen inte blev mycket bättre, men jag hade ju inte direkt räknat med att bli bättre heller. Vi får se om jag åker till skolan imorron eller om skiter i de. Ska se hur jag mår när jag vaknar.

Inga kommentarer: