onsdag 21 januari 2009

Onsdag - fortfarande sjuk

Uscha! Jag känner mig inte alls bättre idag -.- de ända som är bättre är väl att jag kan prata så de hörs kanske ^^ haha! Har fortfarande ont i halsen och skallen. Tänkte att jag skulle äta nått innan jag tar en alvedon men jag vet inte riktigt vad jag är sugen på. Det skulle vara gott med en smoothie men jag vet inte om vi har bär så de räcker, men annars blire nog bara nån macka med ost och varm oboy :D mumms!
Jag måste säga att de är ganska skönt att vara hemma, men man blir lite rastlös kan jag lova. Skulle vilja ta en promenad men jag tror inte att jag skulle orka de och de kanske inte är så bra heller när man har feber och är förkyld. Det blir nog fixa frukost och sen se på en film eller så.
Håller på att ladda ner mirrors men jag tror inte jag vågra se på den själv, eller så kanske jag ska passa på nu medans de är ljust xD haha! Vi får se, jag kanske har nån annan film jag inte har sett ^^,

Jaja, har ni tur kanske jag skriver mer ikväll.

1 kommentar:

Ewa sa...

Duktig du är att blogga:-) nu ska jag väcka pontus och börja m middagen.