fredag 9 januari 2009

Fredag!

Idag valde jag att vara hemma, tyckte inte att de var sån stor idé ändå att åka till skolan. Men jag ångrar mig lite.

Har iaf precis vaknat och ska snart äta frulle och sen duscha. Vet inte om jag ska ta och städa idag oxå eller om jag ska dra in till stan och köpa lite GODIS :D haha! Eller så blir de bara att se på film eller så :P Vi får se vad jag väljer att göra :)

Längtar till imorgon då jag äntligen ska få vara med Carro :D <3


ha de bäst, pusshej


-------

Det blidde åka in till stan för att urban ringde och sa att han hade glömt filmerna hemma som skulle vara tillbaka idag, så jag fick ta med dom och åka in till stan :D Där var de roligare än jag trott.
Jag lämnade filmerna och sen när jag var påväg in till guldsmeden så mötte jag ida och rachel :D yey! Dom var påväg till jambo för att käka och då hängde jag med :D Sen ringde carro och hon kom till jambo oxå :D Vi gick nästan därifrån direkt för att kolla om hon hade nå pengar sen skulle hon åka hem och jag gick in på hemköp och köpte godis, mumma! där inne mötte jag mamma som oxå skulle köpa godis :) Gick sen till åhléns för att fördriva tiden lite.

När vi kom hem började jag och mamma med maten :D kycklingfilé och nå potatischips eller vad man ska kalla de ^^ de var jag som gjorde kycklingen och den vart hur god som helst (inte för att skryta).

Har precis vare ute med hunden och mamma ^^, skönt att få komma ut lite :D
Nu sitter jag här och äter godis :D och kollar bloggar :D

Nån som vet om de är nå bra på tv:n ikväll kanske? :D




---

Inga kommentarer: